První ruská zpravodajská „bussiness TV“, která vysílá 24 hodin denně, sedm dní v týdnu se vydala do Evropy. TV je zaměřená především na ekonomiku a ekonomické zpravodajství, vysílat zašla v roce 2004. Vždy se soustředila především na Rusko a státy bývalého Sovětského svazu.
Podle smlouvy, kterou RBC uzavřela s Eumetsatem, je možné ji nekódovaně zachytit přes satelit HOT BIRDTM 6. RBC velmi úzce spolupracuje s CNBC, jejíž ruskou odnož se snaží vytvořit. „Dalšími partnery RBC TV jsou ekonomické sekce zpravodajských stanic a agentur CNN, Bloomberg, APTN a Reuters,“ napsal vysokoškolský pedagog Milan Šmíd pro M&M.
Je zajímavé, že RBC se cítí být „hlavním informačním zdrojem pro obchodní a politickou elitu“, jak uvádí na svých stránkách, a sleduji jí 53 milionů lidí.
-jan žáček-
Zdroje: M&M, RBCTV.ru